FÖRBÄTTRING

Hej ni som är kvar på sidan och fortfarande står ut mig!
Ville bara skriva det här inlägget och be om ursäkt för den rent ut sagt skitkassa uppdateringen.
Har ingen bra ursäkt förutom ren lathet och prov men jag hoppas i alla fall att ni kommer stanna kvar på sidan och fortsätta läsa i alla fall och jag lovar att den ska bli bättre, på riktigt. Känner mig riktigt taskig men jag lovar att jag ska försöka bli bättre och förhoppningsvis kommer uppdateringen bli ännu bättre under jullovet.
Hoppas ni stannar kvar och fortsätter att läsa.
Föresten håller jag på med det nya kapitlet sopm förhoppningsvis kommer ut i morgon om jag hinner.
Tack till er som orkade läsa det här inlägget så hoppas jag att ni stannar kvar i alla fall (trots min kassa uppdatering)det betyder jättemycket hur löjligt det än låter.
Hoppas ni förstår...<3
 
Tyckte det var så himla fint utav honom att han tog med Pattie till
AMA (my heart melt...again) så jag var bara tvungen att lägga ut en bild på det nu.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0