Nya novellen

Hej alla!
Okej, så det har gått väldigt lång tid sen det senast kom ut ett kapitel och jag ber så hemskt mycket om ursäkt för det och hoppas att ni kan förlåta mig.
Jag har, efter mycket om och men, beslutat mig för att börja på en ny novell.
Många kommer säkert tycka att det här är jätte konstigt då den andra (stuck in the moment) bara precis har börjat, men det är i alla fall så här jag tänker göra och jag hoppas verkligen att ni kommer gilla den i alla fall.
Om allt går som planerat så kommer det första kapitlet på novellen (som jag föresten har valt att kalla för Rehears To Perfection) komma upp nu i kväll :) Jag hoppas verkligen att ni kommer att gilla den<3
Nu ska jag nog fortsätta att skriva, så hade det bra!
 
/Nathalie

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej! Om ni gick in på min blogg och läste det senaste inlägget skulle jag bli jätteglad. Kram!

2012-11-04 @ 21:48:52
URL: http://bieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0