Chapter 9

- Jag måste hem nu, sade hon och suckade.

- Redan? Frågade jag.

- Ja, mamma var ganska arg över att jag inte hade hört av mig i går kväll och sagt att jag sov över så nu måste jag skynda mig hem för att få ännu en utskällning, sade hon och himlade med ögonen.

- Ja, det är kanske bäst, sade jag och tog våra tallrikar och satte de på diskbänken. Jag följde med henne ut i hallen och hjälpte henne att ta på sig jackan.

- Lycka till med din mamma nu då, sade jag och log mot henne.

- Tack, det känns som om det kan behövas, sade hon och log. Jag öppnade dörren och kramade om henne innan hon gick ner för trappan och ut på gatan.

- Du, tack för att jag fick sova över här, sade hon innan hon kom ut på trottoaren.

- Ingen orsak, sade jag och log mot henne innan jag stängde igen dörren

 

 

 

 

Åhh gud vad underbar hon är tänkte jag för mig själv när jag hade stängt dörren. Jag gick in i tv rummet där vi hade kollat på film i gårkväll. Jag la mig ner och blundade och kände hennes doft. När jag hade legat så där kanske i 10 minuter kom jag ihåg vad som hade hänt i gårkväll. Jag hade kysst henne och hon hade kysst tillbaka. Jag vet att det låter löjligt men det var kärlek vid första ögonkastet. Undra om hon känner det samma för jag vill inte att det ska gå för snabbt fram. Helt plötsligt plinga det till i min mobil.

Äntligen har mamma sluta skälla och lugnat ner sig J Vad gör du? <3 xxxLilly

Ledsen om det är mitt fel! Jag tänker på dig xxxJustin

Nej nej nej det är absolut inte ditt fel! Aww tänker på dig medxxxLilly

Jag bara undrar en sak…xxxJustin

Ja vadå?xxxLilly

Vad tycker du om mig? <3xxx Justin

Lillys perspektiv

Oj det kom som en chock när jag fick det smset. Vad skulle jag svara? Jag tror jag har känslor för honom? Kärlek vid första ögonkastet kanske?

Då plinga det till igen.

Kan vi träffas sen kl 4 vid lekparken?xxx Justin

Ja det kan vi ses <3 xxxLilly

Okej jag måste säga till honom att jag har känslor för han tänkte jag för mig själv. Tänk om han tycker att jag går för fort fram vi har ju trots allt bara träffats 2 gånger typ. Nu började jag känna mig nervös inför att träffa Justin. Det som hände i går var säkert bara en gångs grej för han. Han är ju liksom Justin Bieber han kan få vilken tjej som helst så varför skulle han vela ha mig. När klockan börja närma sig 4 så la jag på lite maskara och satte på mig skorna och började gå mot lekparken. När jag var framme såg jag Justin sitta vi gungurna och såg lite ledsen ut.

-       hej!, sa jag när jag var så pass nära så han kunde höra mig.

-       Hej…sa han lite drygt.

-       Vad är det, sa jag.

-       Inget…svarde han lika drygt igen.

-       Jo men berätta jag ser att det är något, sa jag och satte mig framför han i sanden.

-       Okej det är så att jag är sjukt kär just nu i en helt underbar tjej som jag knappt har träffat men om jag säger det till henne är jag rädd att jag ska skrämma iväg henne, sa han.

Just i det ögonblicket kände jag mig dum över att jag hade fått känslor för Justin det var ju klart han kände så för en annan tjej.

Oj, jag vet att det är tungt för jag känner likadant för en kille, sa jag lite tystare. Han kollade på mig med stora ögon och då kände jag mig bara dummare. Jag hörde att han suckade lite lågt för sig själv. Vi satt där bara där i tystnad och kolla på varandra.

-       Du Lilly jag klara inte av detta mer jag tror jag börja få känslor för dig, sa han och jag blev så chockad att jag inte sa nått utan bara satt där som en idiot. Justin viftade med händerna frmför mig men jag vaknade in ur mitt lilla ’’chocktillstånd’’. Helt plötsligt märker jag att Justin reser sig från gungan och börjar gå men jag satt kvar tills jag insåg att jag måste springa efter. Jag reste mig snabbt och så inte Justin någon stans så jag sprang automatiskt mot han hus. När jag hade sprungit halvägs såg jag Justin sitta lutad mot ett träd vid trottoaren. Jag sprang fram till han och såg att hans ögon var svullna. När jag var så pass nära slängde jag mig i hans famn och kysste han. Till en början var han nog chockade i med att han kysste tillbaka efter en stund.

-       Vet du vad Justin jag gillar dig med…       


Kommentarer
Postat av: Anonym

grymt bra fortsätt så :)

Svar: Tack så mycket det betyder <3
biebsnoveller.blogg.se

2012-10-08 @ 22:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0