Hinner inte!

Hej!
Jag (Olivia) skulle igentligen har lagt ut kapitlet för en vecka sedan men jag hinner verkligen inte. Jag tycker attt det är jätte roligt att skriva noveller men jag måste tyvärr sluta. Jag är jätte ledsen för det men skolan kan ju aldrig sluta dela ut en massa läxor och att ha 1-2 prov varje vecka är inte roligt. Jag vet inte riktigt vad Nathalie ska göra. Men när jag snacka med henne senast sa hon att hon skulle behålla den eller börja på en ny. Jag sa till henne att jag kunde hjälpa henne om hon skulle behöva hjälp eller något. Jag kommer sakna att få söyta komentarer av er läsare men sånt är livet. Vem vet jag kanske kommer tillbaka eller något. Nathalie kommer nog att höra av sig snart om vad som kommer hända!
Då säger jag väll hejdå och jag kommer sakna er jätte mycket. Ha det gött så kanske vi hörs sen!
~Olivia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0