Ny novell???

Hej alla underbara!
Som ni vet så hinner Olivia inte att skriva längre och jag fundrar på att skapa en ny novell i stället?
Jag känner att jag har tappat intresset för att fortsätta på den novellen och vet inte om det är lönt att skriva ett halv hjärtat avslut som bara blir skitdålig. Så börjar jag på den här nya novellen så kommer det som sagt inte ett avslut på den förra och jag vet att det blir väldigt konstigt utan ett avslut men jag känner att jag vill hällre göra en ny novell som jag tycker är rolig att skriva än att fortsätta på en novell som jag inte tycker är rolig att skriva på.
Har ni några ideér till den nya novellen så får ni gärna lov att kommentera.
 Nu till lite roligare nyheter. Det ska nog  komma upp en ny design på bloggen, jag håller på med den nu men jag är inte så där jätte teknisk om vi säger så, men är det någon utav er läsare som är bra på webbdesign bara kontakta mig i kommentarerna om ni är villiga att hjälpa till.
Ha det bra!
/Nathalie 

Kommentarer
Postat av: sandra

Har precis startat upp en novellblogg om Justin Bieber, första kapitlet uppe redan. Skulle vara kul om du kika in och läste och lämnar en kommentar vad du tycker om den! Trevlig kväll! :)

2012-10-31 @ 00:26:06
URL: http://justindbnoveller.blogg.se
Postat av: sandra

sv:Jag har inte gjort hela desginen själv men headern och profilbilden har jag gjort själv :)

2012-11-02 @ 14:33:50
URL: http://justindbnoveller.blogg.se
Postat av: Mathilda

Lust att göra länkbyte/länkbyte i menyn? :) Kram.

Svar: Gärna, men jag skulle nog behöva få lite guidning om hur det ska göras;)
biebsnoveller.blogg.se

2012-11-02 @ 23:18:28
URL: http://storiesboutjb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0