uppdatering oftare!

Hej alla underbara bloggläsare!
som ni flesta vet har Nathalie skrivit dem 2-3 senaste kapitlen pga att jag har haft en massa prov och fotboll. I helgen var jag på cup någon stans utanför Göteborg och vi kom tvåa! Iallafall så är jag målvakt och jag fick en jätte hård boll på tummen så jag har vait på akuten hela dan och det visa sig att jag hade ett löst ben i tummen och har nu därför gips nu. Men imed att jag inte kommer spela fotboll på 3-4 veckor så jommer jag att uppdatera extra mycket fast att jag har en gipsad hand/arm men vad gör man inte för er. Nästa kapitel kommer ikväll nån gång skulle jag tro så stay tuned eller vad man säger!
-Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0